Wednesday, September 1, 2010

penat...


penat..memang penat...padan la dengan kritikal elaun yg kitorang dpt..celik je mate, smpai la kul 6 lby, keje je...2 baru jadual waktu bese...blom yg smpai kul 10 mlm...atau pon kene time yg kul 10 mlm smpai kul 8 pg..giler tol..huhu...

minggu ni kene kat stor..memang blur cket sebab bny kene mange je..otak pon kene twist sket..kene slow slet pasal antibiotik atau mcm2 lg guidelines..skang kene pandai berkomunikasi untuk mengupdatekan barang2 yg diorder..plus kene pandai gune mcm2 sistem..huhu...xpela, da tugas kea..slow2 kayuh r..hehe..

berbanding kemarin, ari ni bny yg aku blaja...thanx kt rakan setugas dan bos sebab ajar...kalau ari sinin 2 aku jz setel barang kt bhgian ubat, tp ari ni mcm2 yg aku wat...follow up, blaja wat LPO, blaja proses2 kalau dpt inden untuk dangerous drug, camne nk setelkan stok yg baru masuk,camne nk setelkan brg yg baru nk diorder..mcm2 blaja dlm satu hari ni...huhu...

pape pon aku akan berusaha lby kuat bukan untuk aku,tp untuk kesejahteraan dan eselesaan pesakit2 yg ade kt HSA 2...semoga ALLAH memberikan aku lebih kekuatan untuk aku menjadi seorng ahli farmasi yg baik..dan semoga kurng kesalahn2 yg aku wat supaya tidak menjadi ape2 kesan buruk terhadap pesakit...so, bdn da penat..tito dulu..hehe..salam..

No comments:

Post a Comment