Saturday, September 25, 2010

ilmu..

ilmu amat penting ntuk diri kite...tp mane satu yg korang anggap ilmu?ape yg korang kene bace time nk exam itu adalah ilmu?atau ape yg ade kt dunie ni adalah ilmu?...bg diri aku, aku menganggap sume yg ade kt dunie ni adalah ilmu...ilmu yg perlunkite tahu dan pelajari supaya kite lebih berupaya untuk membezakan mana satu benar dan mana satu salah..

beberapa bulan kebelakngan ni aku semakin berminat untuk membaca blog...x kire la blog politik ke, sejarah ke, isu semasa ke..berpuluh puluh blog yg aku da usha..dlm bny2 blog yg aku bace, ade beberapa blog yg wat aku kagum..kagum dengan hasil penulisan yg sungguh berinformatif...tp aku bg kt korang satu blog ni, yg mana ayat yg digunakan senang untuk difahami..sebab ade lg sat blog yg lebih kurang sama pengisiannye, tp ayat memnag susah sikit nk paham...

http://sangtawal.blogspot.com

so,harap korang dpt usha la k..memang berbaloi..er,bg sape2 yg berminat la kot..hehe..

No comments:

Post a Comment