Saturday, September 4, 2010

ape kene wat kt bhgian stor?


salam sume!!!xde pe nk wat mlm ni..so, aku pon bercadangnk kongsi sket ape yg aku da alami time attach kt bhgian stor ni...bukan ape, kpade mane2 junior aku yg ngah klerksyip, leh la rujuk2 sket..tp ni aku cite berdasarkan hospital tempat aku keje la...so,kalau ade yg laen ngan GH penang atau pon husm 2, mintak maap la ek..hehe..

ade beberapa tugasan yg stakat aku tau la yg patut di buat kt bhgian stor ni...antaranye ialah:

1. asingkan bin kad dan wat follow up..tp sblm wat fllow up 2, korang cek la bhgian penerimaan same ade brg 2 da dpt ke x..kang x pasal2 kne hamuk ngan operator kompeni tu..hehe..

2. wat LPO kalau disuruh oleh bos..hehe..tp kompem tiap2 ari la kene suro..haha..

3. wat dangerous drug kalau ade indent yg masuk..part ni kene wat sendiri la stat dr cr rekod, nin kad, amek brg,dan smpai la bg kt pemberi indent 2...

4. wat rekod penerimaan plus delete blk brg yg da diterima kat nil item...

5. rekod kan nil item dan cr nota minta untuk brg 2..sbb nnt nk follow up ngan kompeni...

6. unutk tiap2 bulan, kene anta emel kat sume hospital ngan pkd untuk bg senarai terbaru ubat h1n1..pas2 kene compile dan bos akan anta balik kt sume jabatan..

7. buat borang indent untuk mintak brg2 yg da abes kt hospital2 laen...

8. da xde keje sgt g je kt bhgian simpanan ubat n tolong la ape yg patut..hehe..

stakat ni itu la keje2 yg aku tau...x tau la akalau ade yg laen...bukan ape, saje nk kongsi pengalaman ngan kawan2 n junior2..hehe..okay,2 je..salam..

No comments:

Post a Comment