Thursday, September 2, 2010

kantoi...


"ape lg la yg aku nk wat ni..."..kata ku dlm hati..nk wat cne, da name pon pekerja cemerlang...sume keje cepat je siap..haha...agak bosan td sebab keje da siap..dan aku mengambil jalan slamber untuk g ke stor ubat, da lepak bsame bro farhan...skali ade paper da..ape lagi, sebat r..

dengan best nye aku pon duduk kt krusi dan menelaah surat khabar...dan x lame pas2 bos aka cik nor aina pon masuk dan menjeling tajam kt aku/.....aku wat2 paham la...ttup paper n blah g kt depan blk..haha..kantoi siot..kantoi di bulan ramadhan..

ala bos, keje da siap la...da xtau nk watp..member prp yg laen pon wat keje masing2..mei poh siap bukak yahoo lg..huhu...las2 bos bg keje..BNYAK GILE!!!...ai,marah dlm diam r bos aku ni...xpela,buat gak kasi abes....ha, baru bos tau..jgn maen2 ngan pekerje cmni..haha..


er..sori r kengkawan..ngarut2 je mlm ni...pnat keje, da jam pale otak nk wat artikel pasal drugs..so,tito dulu la k..hehe..salam.

No comments:

Post a Comment