Wednesday, August 11, 2010

selamat berpuasa..


salam sume kengkawan!!!!wa..kejap je da berpuasa balik da..ase cam kejap je kan...xpe la, ase sonok plak bile dpt berpuasa kt umah kali ni....ingatkan dpt la cukupkan sebulan taun ni..tp 16 ogos da kene g lapor diri..xdpt gak la nk puase sebulan kt umah..huhu.

ha, sempena bulan ramadhan ni aku bersadang nk tulis artikel yg berkenaan ngan puasa..ape2 la yg berkenaan puasa dan kesihatan..ye la, cam ape kebaikan bersahur, ape kelebihan kurma, ape kebaikan berpuasa untuk kesihatan, camne nk makan ubat time bulan ramadhan, dan bny lagi lah..hehe..

so, ape2 pon korang sentiase la stay tune kt blog ni k...ape2 info dan ilmu yg aku junpe, akan aku kongsi dengan korang sume...kan bagus kalau ilmu 2 dikongsi kan...hehe..tp 2 la, cume xleh nk olah panjang2 untuk artikel2 pasni cbb balik terawih je da dkt kul 10 kan...pas2 ngantok ag..huhu...pasni bile da keje kt hospital tentu lg penat..so, mintak maap cgt2 la k kalau artikel pasni x bape berkualiti..tp aku akan wat yg terbaik la k..ha..

akhir kata, nntikan la k artikel2 aku pasni...diharap korang dan aku skali mendapat manfaat nye...pape pon, bulan ramadhan ni gunekan lah waktu se eloknye untuk mengumpul pahala...setan da kene ikat, jgn korang plak yg jadik setan..hehe...ok lah, nk tito da..nk sahur kan esok..haha..salam..

No comments:

Post a Comment