Monday, August 9, 2010

kembal menulis...


salam kepada semua pembaca yg budiman..haha..pe kabar kah korang sume...ha, selepas berhari hari tidak menulis, kini aku akan kembali kepada fasa normal dengan memenuhkan blog aku ni ngan sekelumit ilmu yg boleh kite kongsikan bersama..tp hari ni aku nk cite pasal konvo aku la k..xkesah kan..hehe..

cyes aku katekan yg aku x fokus langsung kt majlis konvo 2..ape yg aku lebih excited ialah moment untuk bertemu dengan sahabt perjuangan yg telah ebberapa bulan terpisah...ye la, almost 4 taun bersama, bergelumang ngan esemen yg agak mantop, aku dpt rasekan yg mereka2 ni adalah sebahagian drpd idop aku...iye, aku akui x semue kenangan adalah kenangan yg best, tp bvese la kan kalau ade gado2 sket..tp itu sume langsung x menjejaskan tali persahabatan yg telah kukuh mengikat kami semua...

smpai2 je kt usm 30 julai 2, trus merancang untuk ke taman rimba keesokan hari nye..memang x tggu lame da la..hehe...lepak2 kt khaleel sebelum ke tmn timba telah menggamit kenangan silam..pergh ayat..hehe...dan malam ahad 2 plak trus bermain futsal di bukit jambul...sepanjang seminggu di usm, 2 kali g maen futsal, 2 kali g mandi kt taman rimba, berkali kali lepak kt kedai mamak dan bermacam lg aktiviti di dalam dan di luar bilik..hehe..

sentiasa bersama even time nk masuk dewan, dalam dewan da sah la bersame kan..hehe..dan jugak selepas berkonvo..memang aku epi sgt2..masa seminggu yg diperuntukkan aku ase cam sekejap sgt...bile mase menghampiri hari sabtu, aku asek bertanyakan soalan yg sama.."kau balik bile?"..bukan ape, aku jz xnk diorang sume balik awal..sebab aku tau perpisahan yg akan terjadi akan mengganggu dan mengurangkan bibit2 keceriaan dlm hidop aku...tp xleh nk wat ape kan..setiap pertemuan pasti ade perpisahan..itu sume da diaturkan yg maha Esa..kene redha la kan...

ape pon yg terjadi, aku xkan lupekan korang sume...dan kepada teman seperjuangan yg kurang berjaya untuk berkonvo bersama, jgn rase rendah diri..kitorang sentiasa bersame korang..dan kalau ade mase, kitorang akan celebrate korng nye konvo nnt..insyaallah..doakan kami ade mase k...kepada semua sahabat2, aku sayang korang sume..ape pon yg terjadi, korang akan sentiasa ade dlm kotak fikiran aku..so, new chapter afta dis, lets start d engine!!..salam..

No comments:

Post a Comment