Monday, February 7, 2011

eh2, aku ade blog rupenye..

assalamualaikum sume..

fuh, pesal la da lame aku x tulis dlm blog ni..huhu...since keje ni memang asek bz je..blk je keje kompem penat...hehe...bile da lame menulis dlm blog ni, aku nye focus da terganggu...aku pon x pasti ape yg menjadi main topic dalam blog ni...

cyes aku minat politik..mungkin sebab parents aku pon bergiat cergas dlm politik..tp kalau aku terlalu focus kt politik, ade due kelemahan..1st, aku ni x sepatutnya involve dlm politik..pasal ape, korang sume tau la kan..2nd lak, ade ke member2 aku yg nk bace hal2 politik ni..cam aku je yg berminat..hehe..

xpela, bia la blog ni jd rojak..dan penulisan aku berlandaskan mood aku time 2..kalau mood politik, cite politik..mood sukan cite sukan..mood makanan, cite pasal makanan..bile da rojak, mungkin ag best kot..campur2, perpaduan, 1 Malaysia..haha..

tp kan, ade ke org nk bace blog aku?huhu..

No comments:

Post a Comment