There was an error in this gadget

Monday, September 14, 2009

Berbuke Puaseeeee!!!

Allahummalakasumna wabika amanna...yg laen korang sambung sendiri la k..ahahha..akhirnya tercapai gak impian nak wat majlis berbuke puase kat skool..salunye asek wat kat indah kembare je..ape,ingat aku amek kos indah kembare ke..apekedehal!!hehe..so,majlis kali ni menjadi kenyataan hasil kerjasama sume pihak..dari 1st year smpai la 4th year....dak 1st year smpai 3rd year handle pasal teknikal fizikal,cam tikar, pembesar suare...thanx kat zul,arif,azzim,hadi dan mane2 pihak yg aku x tersebut k..n dak 4th year lak setel psl makanan..thanx kat abu ngan najab..tah ape ilmu diorang pakai sampai makcik kafe skool leh bg rm 4 je utk makanan yg bny dan sedap..ko bg die usap pp ko ke abu!!hahaha...anyway thanx sgt2..kehadiran mlm 2 pon ok..ramai yg join..caya la korang...majlis 2 diimarahkan lg dengan majlis khatam quran..alhamdulillah..nsb xde majlis bertunang ngan akad nikah mlm 2..hahaha..sbr2,tggu raye ke 5...pas berbuke je sume pakat sembahyang maghrib ngan sembahyang sunat hajat..thanx kat imam mlm 2,acong ngan ammar..x lupe gak arif yang makan lambat sebab melaungkan azan..haha..so,aku harap majlis ni diteruskan utk taun2 yg akan datang..sentimental woo..ngz tahap banjir da ni!!!...haha..k lah,2 je dulu..nk g sembahyang terawih lak..kang mak mentue marah lak..haha...assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment