There was an error in this gadget

Friday, August 14, 2009

mengemas bilik persatuan!!!

ape nak jadi ngan bilik persatuan nie..huhu...bersepah gile..dah macam setor da aku tengok...so,kitorang pon bertungkus lumus bekerjasama untuk membersihkan bilik persatuan..bukan apa,nak tunggu bilik baru tah generasi ke berapa baru dapat..huhu...banyak gak barang pra sejarah yang kitorang buang...gambar2 taun bila tah..kitorang tak nak pikir banyak,apa2 yang rasa x perlu memang ke tong sampah la jawabnya..hehe..abes je mengemas bilik,kena kemas barang yang untuk dibuang pulak..tak kan nak tinggal kat situ je plak kan..huhu..ponat giler cakap lu..tuhan je la tau..selepas bermandi peluh,hasilnya pon dinikmati bersama..haha..memang kemas lah..tahap leh buat bilik lah..hehe...

No comments:

Post a Comment